O oprawie graficznej Quantum Break dyskutować można długo. Jak wygląda ona na poszczególnych platformach?
Sięgnęliście już może po Quantum Break? Wygląda na to, że już teraz grę określać można jako niezwykle udany, przynajmniej dla producenta i wydawcy, projekt.
Stwierdzenie dość odważne, ale nie użyte bezpodstawnie. Quantum Break sprzedaje się bowiem doskonale i nic dziwnego, że Microsoft nie kryje radości z takiego obrotu spraw. Jak poinformowano w oficjalnym komunikacie, Quantum Break to najlepiej sprzedająca się nowa marka na konsoli Xbox One. Oczywiście z grona tych, jakie znajdują się pod skrzydłami Microsoftu.
„Jesteśmy zachwyceni tym, że Quantum Break został tak dobrze przyjęty przez fanów i krytyków. To nagroda za ciężką pracę, ambicje i zaangażowanie zespołu Remedy. Rzeczywistość przekracza nasze oczekiwania.” - Jon Edney z Xbox Studios
Powyższy komunikat to dobra okazja, aby wspomnieć o innej kwestii związanej z Quantum Break. Gra dostępna jest nie tylko na Xbox One, ale również na PC. Jak wygląda grafika na obydwu platformach? Odpowiedzi starają się udzielać materiały przygotowane przez, jakżeby inaczej, Candyland. Pamiętajcie też o naszej recenzji gry.
Źródło: kotaku, youtube - Candyland
Komentarze
90Przez to na PC też jest jakieś śmieszne 720p wygładzone tysiącem filtrów "udających 1080p", zamiast ostrej jak żyletka grafiki.
Ale przecież według producentów różnicy w grafice nie może być między platformami, żeby każdy poczuł badziewny konsolowy "cinematic experience".
Wystarczy zapauzować aby zobaczyć pixelozę. Z czym do ludzi!
Na moim leciwym fx8320 i r9 290 śmiga praktycznie w 60 fps ze spadkami do 50 fps na ustawieniach uber i 1080p.
Czyżby brak optymalizacji pod NV nie popsuł gry ??? A może to wielki lament fanbojów Nv którzy w końcu zobaczyli jak to jest być olanym przez producentów? Czy może jednak magiczna obietnica związana z dx 12 ?
Ale kogo to obchodzi żeby ta gra wyglądała jak przystało na next gena a tu lipa.
Taki The Order niszczy go w kwestii audiowizualnej wszerz i wzdłuż różnica generacji.
2 letni Infamous który korzysta z asynchronicznych obliczeń pokazuję lepszą grafikę niż ten cały QB z pc w cenie 5 konsol haha.
A Uncharted4 zrobi z tego sieczkę :)